Laman Utama



SF Beauty penemuan daripada sumber semulajadi untuk rawatan kulit yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF Beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dengan penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.

Sf Beauty merupakan produk daripada Kelantan yang dijual secara perseorangan. Ia tidak dijual di mana-mana kedai atau salon kecantikan. Namun keberkesanannya membuatkan permintaan semakin tinggi saban hari. Mengikut pengasas produk, kini permintaan mencecah 1500 set untuk setiap minggu. Jangan risau berkenaan status KKM dan ketulenannya, kerana stokis utama SF Beauty di bawah seliaan pengasas sendiri.


Mengandungi Vitamin E utk merawat muka dengan menghilangkan jerawat, jeragat, bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda.

(bagi yang kulit berjeragat dan pigmentasi sangat lah di syorkan)

Kelulusan KKM

SF beauty telah mendapat kelulusan KKM. Anda tidak perlu meraguinya kerana tiada bahan merbahaya dalam produk ini. Boleh semak status kkm dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal.
                                                   
                                                    (NO KELULUSAN KKM YANG LAMA)

SF beauty Soap : NOT 120602463K
SF Day Cream     : NOT 120602461 K
SF Ninght Cream: NOT 120602462 K

NO KELULUSAN KKM BARU

SF Protect and Perfect Day Cream : NOT130604475K
SF Active Renewal skin Night Cream : NOT130700027K
SF Facial soap : NOT130401770K
SF Moisturizing Soap : NOT130402992K


Produk ini tidak MENIPISKAN dan MEMERAHKAN kulit muka . Ia membersih kulit secara SEMULAJADI.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan